Brabus сall service

BictorBrabus

Member
Messages
1
Reputation
0
Reaction score
0
Points
1
Всем доброго времени суток.
Рады сообщить вам об открытии прозвон-сервиса на английском языке М и Ж голоса. Если у вас есть какая та проблема (не личного характера, а по "работе"),то мы всегда рады вам помочь.
P.S. Если вообще все очень плохо, то тоже пишите. Что-то придумаем.

Часы работы: Обращайтесь в любое время дня и ночи. Но чаще всего это с 7 вечера до 3-4 утра по мск.

В данный момент оказываем следующий перечень услуг:
1. Прозвон без подмены - 5$
2. Прозвон с подменой - 7 $
3. Ордер по телефону - 10 $
4. Общение и разогрев шопа в чате - 5 $
5. Составление писем в ваши магазины, перевод текста - 5$
6. Холд/редирект, с запретом/без запрета (FedEx,UPS,USPS) - 10 $ (оплата по факту разворота или холда)
7. Прозвон платежек для верификации (WU, Paypal и др.) – 10 $
8.Прием звонка (только по предварительной договоренности) - 10 $
9. Запись разговора – 5 $
10. Консультация - бесплатно (Но все в пределах разумного))))

Перечень "мест", куда нам раньше доводилось звонить, и абсолютное большинство закончилось успехом (не 100 процентов конечно, но львиная часть):отели, авиа, амазон, ебей, разлочивали роллки и сс, разлимичивали ПП акки, Apple store, дропы, шопы, посреды, букмекерские конторы, банки, вбивы по телефону, ВЮ переводы, рероуты, холды, общение с Холдерами карт и многое другое!

Форма заявки
1. Ф.И.О. Холдера: -
2. Em@il Холдера: -
3. Данные creditcard: -
4. Билинг (адрес холдера): -
5. Шипинг (адрес доставки): -
6. SSN\DOB\Количество лет (Если есть)
7. Сайт куда вбивали или же нужно сделать ордер: -
8. Номер ордера: -
9. Дата и время ордера: -
10. Название товара (линк на товар)
10.1(Для EGIFT) Имя получателя, мыло получателя (recipient): -
11. Сумма оплаты: -
12. Номер куда звонить: -
13. Номер с которого звонить: -
14. Название банка: -
15. Телефон службы поддержки банка (опционально)
16. Письмо с конторы, куда звоним (ссылка на фото): -
17. Причина и цель звонка, описание Вашей ситуации: -

Важно: Если есть какая-то информация, которая по вашему мнению может принести пользу при прозвоне –пожалуйста, предоставьте ее тоже,т.к. мы заинтересованы, чтобы после оказания нами вам услуг, вы остались довольны.

Также просим вас учесть несколько нюансов:

1) Дать вам 100% гарантию того, что ордер будет одобрен\ пак повернут или холд будет успешен мы не можем. Но вы можете быть уверены, что мы сделаем абсолютно все что в наших силах!
2) Если не можем дозвониться, то оплата не производится.
3) Постоянным клиентам будут предоставлены скидки!

Контакты для связи:
jabber:
[email protected]
Telegram: @brabus_call

Способы оплаты: BTC, Qiwi

---

Good day to all.

We are glad to inform you about the opening of a call-up service in English M and F voices. If you have any problem (not of a personal nature, but of "work"), then we are always happy to help you.

P.S. If in general everything is very bad, then write too. Let's think of something.

Opening Hours: Contact us at any time of the day or night. But most often it is from 7 pm to 3-4 am Moscow time.

We are currently providing the following list of services:
1. Calling without substitution - $ 5
2. Call with substitution - $ 7
3. Order by phone - $ 10
4. Communication and warm-up of the shop in the chat - $ 5
5. Composing letters to your stores, translating text - $ 5
6. Hold / redirect, with / without a ban (FedEx, UPS, USPS) - $ 10 (payment upon reversal or hold)
7. Calling payment systems for verification (WU, Paypal, etc.) - $ 10
8.Receiving a call (only by prior arrangement) - $ 10
9. Call recording - $ 5
10. Consultation - free (But everything is within reason))))

The list of "places" where we had called before, and the absolute majority ended in success (not 100 percent of course, but the lion's share): hotels, air, amazon, ebay, unlocked rolls and ss, distributed PP accounts, Apple store, drops, shops , in the middle, bookmakers, banks, phone calls, VU transfers, redouts, holds, communication with card holders and much more!

Application form
1. Full name Holder: -
2. Em@il Holder: -
3. Creditcard details: -
4. Billing (holder's address): -
5. Shipping (delivery address): -
6. SSN \ DOB \ Number of years (if any)
7. The site where you hammered in or you need to make an order: -
8. Order number: -
9. Date and time of the order: -
10. Product name (link to product)
10.1 (For EGIFT) Recipient name, recipient soap: -
11. Amount of payment: -
12. Number where to call: -
13. Number from which to call: -
14. Bank name: -
15. Phone of the bank support service (optional)
16. Letter from the office where we are calling (link to the photo): -
17. Reason and purpose of the call, description of your situation: -

Important: If there is any information that you think may be useful when calling, please provide it too, as. we are interested that after we have provided you with our services, you will be satisfied.

We also ask you to take into account a few nuances:
1) We cannot give you a 100% guarantee that the order will be approved / pack will be rotated or the hold will be successful. But you can be sure that we will do absolutely everything in our power!
2) If we cannot get through, then the payment is not made.
3) Discounts will be provided to regular customers!

Contacts for communication:
jabber: [email protected]
Telegram: @brabus_call

Payment methods: BTC, Qiwi
 
Top